Natúrtermék? IGEN! - Esszencia terméktesztek

6:00

A közelmúltban volt szerencsém tesztelni az Esszencia nevű natúrtermékeket és azt kell, hogy mondjam egy nagyon jó termékcsaláddal ismerkedtem meg. Ezt fogom ma Nektek bemutatni, majd majd még a héten posztolok egy "használati útmutató" cikket is róla

Mint a képeken láthatjátok, egy rózsafa sampont, balzsamot és zselét, egy levendulás hajolajat, valamint egy kis kiszerelésű ajándék gerániumos sampont kaptam. 



A sampon (200ml)

A sampon állagra nagyon jó, kellemesen folyékony és jól eloszlatható a hajon. Nem hasonlít néhány más márkájú natúrkozmetikumhoz, amiknek a termékei kissé zselések és nehéz őket felhasználóbaráton adagolni. Az illata mennyei és természetes, olyan igazi bolgáros rózsaolajos, de ezt a dobozból kivéve is éreztem már. Elsőre nem annyira habzik, de ez minden samponnál megszokott. Másodjára már könnyen bele lehet dolgozni a hajba és nagyon szép, tiszta eredményt érhetünk el vele. Nem marad ragacsos érzetünk mosás után és nem is szárít. Az én hajam általában 3-4 nap után zsírosodik és ezt az Esszencia sampon is betartotta. Abszolút 5*-ot érdemel! :)

A balzsam (200ml)

Állagra és illatra majdnem ugyanolyan, mint a sampon. Kb 3 percet hagytam állni a hajvégen, amitől szép, hidratált lett a frizurám, szárítás után pedig nagyon selymes. Könnyen kimosható és nem nehezítette el a hajat. Hozta azt, amit egy balzsamnak kell és az összetevői miatt hosszútávú használata is nagyon jótékony. 5*

A hajolaj

Remek olajokat tartalmaz és mindez megvan spékelve a tiszta és erős levendula illatával, ami mindent beleng, de mégsem túl erős. Személy szerint én imádok olajokat használni a hajvégekre, mert csodálatosan fényes lesz és megszünteti a hajam szöszösségét. Természetesen használható nedves és száraz hajon, illetve pakolásként is. Ennek is a hosszútávú hatása nagyon előnyös a fejbőrünknek és hajunk szerkezetének, nem úgy, mint a szilikonos hajvégápolók, amikkel tele vannak tömve a drogériák polcai. Bizony tőlem ez is megkapja az 5*-ot!

A zselé

Bevallom őszintén, kezdetben ettől a terméktől egy kicsit idegenkedtem és nem is tudtam mire fogom használni. Aztán a kezembe vettem. A cuki barackvirág színéhez isteni illat is társul, így muszáj voltam belenyúlkálni és kipróbálni, holott nagyon ritkán szoktam formázni a hajam. Egy kissé mintha volument adott volna a frizurámnak, és kellemesen csalódtam, hogy ettől sem lett ragacsos, vagy nehézkes érzetű, illetve nem is zsírosodott hamarabb. Ez is kivívta az 5*-ot magának. 



Összességében nagyon jó véleménnyel vagyok a termékekről. Úgy érzem ez az első natúrtermék, amitől igazán szép és selymes lett a hajam, rögtön mosás-szárítás után is. Nagyon friss érzetet nyújt, kellemesen természetes illattal. Maximálisan meg vagyok velük elégedve. Egy apró problémám volt csak, de az a designnal kapcsolatos, amit jeleztem is Gabinak, az Esszencia egyik vezetőjének. Azonban ez nem von le a termék minősítéséből számomra. 

Érdemes ellátogatni a weboldalukra is, ugyanis nagyon jól összeszedett és sok hasznos információt tartalmaz mind azoknak akiknek már volt dolguk natúrtermékekkel, azoknak pedig főleg, akik most ismerkednek a 'természet erejével'. Böngésszétek bátran és figyeljétek, mert az én bejegyzésem is fel fog kerülni a termékeikről! :)

EMELLETT!!! A vásárlásnál kaphattok 10% kedvezményt a termékek árából (az akciósból is, azaz a kosár teljes tartalmából), a zoara kóddal. 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images