Használhatatlan ajakkrém? Van megoldás!

6:00

Ennek a posztnak nagyon nehezen találtam címet, ami teljesen lefedi a tartalmát, de mégsem megtévesztő. A bejegyzés ugyanis arról szól, hogy az ebayről rendelt használhatatlan ajakkrémemet hogy tettem használhatóvá. 

Már említettem régebben, hogyha egy terméknek lehetne a 0-nál rosszabb értékelést adni, akkor ez megérdemelné. És hogy miért? Nekem gyakorlatilag olyan, mintha falfestéket kennék a számra és összeragad tőle az ajkam. Emellett pedig egyszerűen lemoshatatlan. (A képeken is láthatjátok, hogy összefogja a kezem, pedig ezek már másodszori kézmosás után készültek.) Dehát mit is vártam egy kb 300 ft-os rúzstól. Amúgy a színe pedig szép és intenzív. No dehát, hogy az a 300 Ft se menjen kárba, gondoltam egyet és elővettem egy rég nem használt Oriflame-s ajakbalzsamomat és elkezdtem összekutyulni. 
Először azzal próbálkoztam, hogy az ajakkrém kémcsövébe tuszkolok egy kis szőlőzsírt, de nem nagyon akart belemenni. Így folyamodtam ahhoz, hogy megpróbáltam kinyerni a lehető legtöbbet a krémből és azt beletenni a tégelybe. Szerencsére jó hosszú nyelű, praktikus az applikátora, ezért könnyű volt ez a művelet. Ezzel a lendülettel jó alaposan össze és kevertem a kettőt és így lett egy szép rózsaszín szájfényem. 

Emellett nagyon tetszik még az, hogy a kettő egyvelegéből egy jól hordható krémet alkottam, ami nem is szárít (azonban nem is nagyon hidratál), lemosható és kevésbé intenzív a színe. Mivel alapból az ajakkrém nagyon keményre és szárazra száradt, ezért a szőlőzsírral feltunningolva is egészen krémesre szárad meg, mint mondjuk egy NYX ajakkrém.  






You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Nagyon jól tetted hogy meglépted! :) Szép színt kaptál és semmi sem veszett kárba. Én is gyakran alkalmazom az ilyen mentsük meg a kidobástól praktikákat a hétköznapokon. Sminktermék, ruhák stb. Ha olcsón vagy épp ingyen is kapok dolgokat azért szeretem használhatóvá tenni. :)

    VálaszTörlés
  2. Óóó, de szerencsés vagy, hogy neked működött ez a "mentőakció", én is próbálkoztam, Carmex-szel, de sajnos nekem így is használhatatlanok maradtak. Csúszkáltak, foltosak maradtak, így a kukában landoltak, de most az egyszer nem is bánom.
    Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, így tovább! :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images