Almost black.

6:00

Elég régen jelentkeztem sminkkel, ezért ezt most bepótolom. Sajnos időm sem nagyon volt rá és most amúgy is mindenki halloween lázban ég. Én pedig nem, meg rajtam kívül amúgy is van 600ezer sminkes, maszkmester, bárki aki a beöltözni vágyóknak inspirációt nyújthat. 

Viszont! Ma kedvem támadt egy ilyen darkos, grunge-os stílushoz. És ehhez persze nélkülözhetetlen volt a mély hajválaszték, amit zselével simítottam le szorosan. 





Az alap elkészítése után egy bronzos szemfestéket tettem fel (lovely paletta 4. szín), majd szemceruzával kontúroztam a szemem, amit egy fekete szemhéjpúderrel erősebbé, lágyabbá tettem. A vízvonalat is feketével húztam ki, majd kifestettem két rétegben a szempilláimat. A szemöldökömet a szokásos módon formáztam. Az arcomat pedig halványan kontúroztam. A szám körül először korrektorral világosítottam a bőrömön, majd a kontúrját megrajzoltam fekete szemceruzával és kicsit eldolgoztam a belseje felé. Ezután mentem rá a sötét, bogyószínű Wet'n'wild rúzsommal és egy ecsettel kiegyenlítettem az egészet. 



(A képeken pedig nem kopaszodok, csak nagyon szőke a babahajam a választéknál. :D)

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ez a smink nagyon ütős! A haj hozzá szuper! :D
    Átérzem a helyzetet: nekem is szőkék a babahajak és kopaszoddásnak látszik.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) És az a furcsa, hogy csak az egyik oldalon olyan....:D

      Törlés
  2. Kicsit ugyan lassan de nekem is sikerül megsasolni ezt a sminket. Az jutott egyből róla eszembe hogy A sötétség úrnője. :) Van benne valami nemes és gyönyörű és enyhén a képbe férkőző titokzatosság. A képek teljes kompozíciója nagyon magával ragadó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mindig olyan csodásan fogalmazol, mintha egy művtöri könyvben olvasnék egy alkotásról- ez nagyon jól esik! :))) <3

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images