Tartlette paletta ♥ - teszt

6:00

Először is elnézéseteket szeretném kérni, hogy mostanság ennyire ritkán jut időm a blogra. Az oka nem az, hogy meguntam, csupán a melón kívül kevés dologra marad erőm és időm. Illetve a karácsonyi designt is én terveztem a cégnél, így azzal is sokat kellett foglalkozni. Emellett persze egyre közelebb van a tél is, a borús, csúnya, szürke idő, amit én nem pártolok és mikor délután még tudnék kicsit fényképezni, akkor már a megfelelő fény nincs meg hozzá. A közeljövőben most már tényleg igazán hasznos lenne befektetni egy jó világításra! Hallod Jézuska! :)


Szóval ma az én hőn áhított Tatlette palettámról fogom elmondani a véleményem. Mint tudjátok, nagyon régóta vágyam volt beszerezni ezt a mondhatni alapdarabot. És a Frozen beauty Ildijének köszönhetően ez meg is történt végre. Köszönet még egyszer! :) Úgyhogy hosszas várakozás után az enyém lett. Jupppppí!

Külsőre bevallom, hogy én valamivel nagyobbnak gondoltam-bár ez indokolatlan volt, mert 12 teljesen átlagos méretű szemfesték vígan elfér egy tenyérnyi palettában. Nőies és elegáns kívülről és ez a lila átmenetes tető már annyira eggyé vált a Tartlette-el, hogy mikor megláttam egy ugyanilyen logót, rögtön beugrott a sokak által imádott kis paletta. A tok egyébként nagyon jól záródik, szóval, aki nem félti annyira, mint én, annak utazásbarát is lehet. Belül a tetőrészen egy jó nagy, minőségi tükör található, ami szerintem wow! Mindegyik palettába ilyen kellene.

Állag

A festék önmaga nekem különös volt. Ez az első high-end termékem, így nem tudtam, hogy mire számítsak. Állagát tekintve szerintem teljesen más, mint bármelyik drogériás festék, de ha hasonlítani akarnám valamihez, akkor tapintásra a Catrice Velvet Matt szemfesték jut eszembe. A por annyira selymes, mintha már-már krémes lenne, pedig erről szó sincs. Talán pont emiatt is van, hogy a megfelelő ecset hiányában nehezen fogunk tudni vele igazán szépen dolgozni. És az ecset mellett még nagy gondot is kell arra fordítani, hogy fokozatosan építsük. Ha csak egy sötét színt szeretnénk felvinni, az nem fog olyan flottul menni, mint ahogyan azt elképzeltük. Építeni, építeni és folyamatosan satírozni kell. De meghálálja. 

Színek

Található benne 3 nagyon világos árnyalat, ami szerintem a legtöbbünknek egy natúr és majdnem hogy láthatatlan árnyalat. Nos ez ad kiváló alapot nekünk arra, hogy a többi színt majd szépen tudjuk eldolgozni. A színek egyébként kissé hasonlóak felkenve, de ez nem akadályozhat meg minket abban, hogy számtalan variációjú sminket készítsünk vele. Legyen az nappali, vagy esti alkalmakra. Található benne barnás, karamelles árnyalat, amik rendkívül praktikusak a mélyítővonalba, illetve egy sor mályvás-lilás árnyalat, amik nem annyira intenzíven színesek, sokkal inkább hétköznapokra való. A fekete olyan, hogy egy száraz ecsettel is könnyen tudunk vele egész nap kitartó tusvonalat húzni. A tartóssága alap nélkül átlagos, alappal (NYX jumbo milk volt nálam) pedig határozottan jó. Én egész nap viselni szoktam és nem mászkál el, maximum egy picit fakul. Ja és ami hatalmas plusz pont még, hogy kicsit sem porolnak-viszont talán hamar fogy. 

Kiknek ajánlom?

Akik szeretik a natúr színeket és egy olyan terméket szeretnének, ami minden napra és bármilyen alkalomra jó. És akiknek hiányzik egy matt alappaletta a készületükből. Viszont ha mindenre igen a válasz, akkor is mélyen a pénztárcánkba kell nyúlni, mert nem drogériás áron mozog. 

Kiknek nem ajánlom?

Akik kevésnek nembé rutinosak a sminkelésben. Akik szeretik az intenzív és csillogó színeket.

És hogy én mennyire vagyok elégedett vele?

Bevallom őszintén, hogy a termék nagyon jó és majdnem minden nap ezzel készítem a sminkem, amióta csak megvan. Azonban, ha ki tudom próbálni előtte, akkor nem biztos, hogy adtam volna érte 10ezer forintot, bármennyire is megszakadt volna a szívem.

Kinézet: 10/10
Tartósság: 7/10
Kihasználhatóság: 10/10
Pigmentáltság: 8/10
Ár-érték: 8/10
Összesen: 8/10

Pár róla és vele készült fotó:






You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Köszönöm az említést. Bármikor bármit, csak szólj és már küldöm is.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy végre sikerült beszerezni! :) Nekem a Super Mom és a Free Spirit csalódás kicsit, azt gondoltam pigmentáltabbak lesznek. Mindenesetre nem bántam meg, hogy megvettem, kellett egy csupa matt natúr paletta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 100%ig egyetértek veled! :) Kicsit jobb lett volna, ha a legvilágosabbakkal is lehet valamit kezdeni, dehát egy egyszerű alapnak ez is rendben van.

      Törlés
  3. Gyönyörűek ezek a matt színek *.* teljesen elvarázsolt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye! :) Engem is, ezért is volt muszáj beszereznem, pedig nem volt egyszerű! :)

      Törlés
  4. Szia! Szuper a posztod! Már hetek óta kutatok egy ilyen paletta után! Imádom a natúr színeket és a legtöbb termék általában csillámos, amit én nem szeretek. A két közeli képen egy kicsi csillámlást látok, a valóságban teljesen matt színekről van szó? Köszi a választ!
    http://pinkpepperparadiseblogger.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! Igen, elég kevés a matt paletta, de pl a sleeknek is vannak szuper darabjai szerintem. Nekem évek óta nagy kedvenc a dark mattes 2 tőlük. :)

      Egyébként ez a Tartlette teljesen csillámmentes, a sminken csak a kimosatlan ecsetem miatt lett kicsit ilyen. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images