Cup o'coffee - Jó reggel' maszk a Lushtól!

6:00

A mai posztban az első Lush termékemet fogom bemutatni. Egyszer-egyszer már betévedtem az üzletbe, mikor Budapesten jártam, de valahogy mindig csak vágyódás volt a sok gyönyörű és illatos termék után. Azonban tavaly év végén végre meg is leptem magam egy kis csodaszerrel. A sok és jobbnál jobbnak gondolt arcmaszk közül a Cup o'coffe-ra esett a választásom. Hosszas nézelődés és tanácskérés után végül ezt az energizáló pakolást hoztam haza a fakó arcbőrömre. Ugyan sok másik is tetszett, de tudom, hogy én lusta lennék hűtőben tartani őket és folyton lemászkálni érte, ha épp szükségem van rá. 


A maszk állagra egy teljesen jól kenhető, folyékony massza, ami rátapad a bőrre, könnyű eloszlatni és nem is pereg le. Köszönhető ez az egyik fő összetevőjének, az agave szirupnak, ami a mézhez hasonló, természetes édesítő. Emellett található még benne koriander-és vetiverolaj. A vetiver olajat egy indiai fűféléből nyerik, ami vérkeringés serkentő és a bőr fiatalos és rugalmas lesz tőle. Stresszcsökkentő és fájdalomcsillapító hatása van a bőrbe masszírozva. Található még benne kaolin, ami egy agyagszerű ásvány, és mint tudjuk, az agyagnak fantasztikus mélytisztító hatása van. És glycerin, ami vízmegkötő hatásának köszönhetően gyakori eleme a krémeknek. Ezek a szuper összetevők felelősek azért, hogy puha és hidratált bőrt kapjunk. 

A kávézacc miatt nem csak pakolásként, de remek bőrradírként is használható. Vagy kombinálhatjuk is a kettőt: kb 15 percig hagyjuk hatni, majd lemosáskor tartsunk egy alapos radírozást is, gyengéden átmasszírozva a bőrünket. 

Az illata engem kávé és szappan keverékére emlékeztet, amit vagy nagyon lehet szeret, vagy nagyon nem. Én talán inkább az utóbbiba tartozom, nem lett emiatt a kedvencem, de az ember eltekint tőle, ha ennyire hatásos kencéről van szó. Ezért a hidratált, rugalmas és üde arcbőrért megéri! Engem lenyűgözött! 


A termék 150 gramm és körülbelül 2700 Ft-ért kapható teljes áron, ami egy kicsit soknak tűnhet. Azonban elég sokáig elég-csak figyeljünk a lejárati dátumára is. (Nekem lassan itt a lejárata és még alig fogyott el a tizede, de nem hiszem, hogy rögtön megromlana. pssszt!) Egyébként nincs rajta tanács, hogy hányszor használjuk egy héten, de pakolásként szerintem lehet naponta. A bőrradírozással már ne legyünk ennyire szorgalmasak, mert az nem tesz jót ha túlzásba visszük. 

Újravásárolnám-e? Abszolút! Viszont, ha már újra a Lushban fogok járni, lehet hogy valamelyik másik maszkot próbálom ki legközelebb.


Kávézásra fel-akár este is! :) Ti próbáltatok már valamilyen Lush arcpakolást? Melyik ajánlanátok nekem legközelebbre?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images