Out of the comfort zone - smink - Venus II.

6:00

Ma a Lime Crime Venus II. palettával készítettem egy sminket. Gondolkodtam rajta, hogy mit lehetne ezzel a kékkel kezdeni, ami szemsminkben nem áll hozzám valami közel. Az én kissé megfoghatatlan, zöldes-kékes-szürkés szememhez nem előnyös ez a kék. Viszont valamivel kombinálva, már kelthet szuper hatást. Így támadt az az ötletem, hogy a kéket csak a mélyítővonalba fogom tenni. És a mozgó szemhéjra pedig élénk barna kerül, ám nem satírozom össze a kettőt, hanem marad kissé cut crease-es. A külső részt egy kicsit a feketével mélyítettem, a belső szemzugba pedig arany került. Az egészet a vastag cicás tusvonallal koronáztam meg és az alsó szempillámhoz rajzolt pöttyel. Az arcom többi részét a szokásos módon sminkeltem ki. 

Felhasznált termékek:

Catrice szemöldökápoló készlet
Lime Crime Venus II. paletta
Maybelline zselés tus
Maybelline Lash Sensational szempillaspirál
Bourjois Healthy Mix Serum alapozó
Rimmel Stay Matte púder
Catrice Prime and Fine kontúrpaletta
Essence Stay Matte Lip cream
Essence szájkontúrceruza






You Might Also Like

2 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images