Relaxáló Yves Rocher termékek

18:10

A mai posztban az új Yves Rocher szerelmeimet mutatom be, a Plaisirs nature termékcsaládot. A kollekciónak olyan sok része van, hogy kitölt egy fél falat a boltban. Nekem közülük a testápolók lettek a kedvenceim, amiből itthon már 3 félét is birtoklok, de nem elhanyagolhatóak a különböző illatokhoz való tusfürdők sem. 


Azért szeretem ennyire ezeket a termékeket, mert az illatuk nagyon relaxáló hatással vannak a testre és lélekre. Nem hiába, hiszen ilyen célra is szánták őket, pont ezért a tusfürdők használhatók habfürdőnek is. Hangulat kérdése, hogy mikor melyikre van szükséged. Én ahányszor megillatoztam a boltban, mindig egy újabbat kedveltem meg és annyira elvarázsolt, hogy sosem tudtam otthagyni. Az illatuk nagyon tartós, de talán nem teljesen egyformán. A mangós-korianderes darab szerintem kicsit hamarabb elillan a bőrről. A vaniliás nagyon sokáig megmarad és könnyed harmóniát teremt a krémesen lágy illatával. A mandulás narancsvirágos pedig az illatínyencek szerelmeseinek kedvez, ugyanis elég intenzív és tartós, viszont összehatásában inkább fűszeres érzetet ad. Épp ezért szerintem ez a darab kevésbé relaxáló, inkább élénkítő hatással bír. 


A hidratáló hatásuk nem túl erőteljes, így a nagyon száraz bőrre valószínűleg kevés. Azonban nagyon jó nyárias krém, mert hamar beszívódik és nem hagy réteget a bőrön, amitől a nagy hőségben izzadnánk, mint egyes zsíros testápolóknál. A pumpás tégely pedig a lehető legjobb megoldás, főleg hogy vissza is lehet zárni és van hozzá egy levehető zár is, ami szállításbaráttá teszi, így garantáltan nem fog kifolyni. 


A tusfürdőknek is ugyanilyen erős, kellemes és tartós illatuk van, a többi Yves Rocher-s tusfürdővel ellentétben. Ebből is próbáltam már párat és a tapasztalatom azt bizonyítja, hogy a mangós kicsit szárítja a bőrt, mint általában azok a tusik, amik egyben habfürdők is. Viszont a kókuszosnál szerencsére semmi ilyet nem tapasztaltam, egyszerűen csak jól habzik, ezáltal könnyen eloszlik a bőrön és nagyon krémes az állaga is. A puhító hatása miatt egy élmény vele fürdeni. A mandulás-narancsvirágosról pedig ugyanaz a véleményem, mint a testápolónál, hogy élénkít, így pedig szerintem ez remek a reggeli fürdések alkalmával. 


A termékcsaládban vannak még gyümölcsös illatok is, amik nyárra szuperek, én télre pedig egy levendulás párost fogok vásárolni, a forró nyugtató fürdőzésekhez. 

Amiért még érdemes beszerezni, hogy nagyon kedvező áron akár 400 ml-t is tudunk venni, és kapunk mellé ajándékba egy kis tusfürdőt is, ami mondjuk utazáshoz is elég jól jöhet. És ha csak kipróbálni szeretnénk egy-egy illatot, arra is van lehetőség, mert különböző méretekben kaphatóak. 


Ti próbáltátok már valamelyik illatot? :) Melyik a kedvenc? 

Ne felejtkezzetek el a facebookon zajló NYX nyereményjátékról sem! Jelentkezzetek, mert már csak 14-ig tart!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images