Katy Perry Super Bowl sminkje

7:00


Előző hét vasárnap éjszaka lezajlott a Super Bowl, amin a félidei koncertet Katy Perry adta. Mindezt én csak onnan tudom, hogy míg én édesdeden szundikáltam, addig a barátom a meccset nézte. Majd másnap mondta, hogy megcsinálhatnám Katy Perry egyik sminkjét. Így lett hát, hogy elkészült ez a smink. Egyébként sok videót találni mostanság róla, hogy melyik vlogger hogy oldotta meg a saját stílusában. Ez az én verzióm: 




Mindezt csak a barátom kedvéért, aki remekül tud photobombolni és véletlenül
úgy tenni, mintha Katy Perry-t látná. :D

Nem fűznék olyan sok szót a sminkről; feltettem az alapot, sötét szemöldökkel, bronzosítóval és rózsaszín pirosítóval. 

A szem lealapozása után cellux segítségével rajzoltam egy szép, íves, fekete cicás tusvonalat, ami felé közvetlenül egy ezüst színű (lehet ezüst csillámos tussal is) szemceruzával húztam vonalat. A mélyítővonalba egy barna szemhéjpúdert tettem ferde végű ecsettel, amit a cut crease stílusában csak felfelé satíroztam el. Ezt a barnát egy kisebb részen -főleg a szem külsejébe- fekete szemhéjpúderrel sötétítettem. A vízvonalra is fekete tus került. Lényegében ilyen egyszerű. Plusz a szempillaspirál!



A számat először egy vörös rúzzsal festettem ki, ezután kontúroztam egy bordósabb ceruzával. A cupidó ívet a szememen használt ezüst szemceruzával rajzoltam meg. Ez Katy Perryn nincs, de nekem kedvem volt egy ilyenhez most. :) Majd kifestettem egy vörös szájfénnyel, hogy ilyen csábító legyen...;)



Szükség van még highlighterre is, de most azt mondanám, hogy az elég a színpadi csillogáshoz. 
Hajat felfogni szoros lófarokba és máris kész a Katy Perry look! ;)

Én imádom! És Neked hogy tetszik? :)


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jó ötletei vannak a barátodnak! :)
    Szerintem neked jobban áll ez a smink, mint Perry kisasszonynak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy!! :D Köszönöm ezt a hatalmas bókot! :*

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images