Tavaszi lendület

6:00

Mint egy korábbi heti inspirációs posztban is leírtam és bemutattam, teljesen odavagyok most a narancs-rózsaszín kombinációért. Pont ezért alkottam meg ezt az üde kis sminket, ami elsőre nem túl hétköznapi, de egy szép napos időben kényelmesen viselhető. Szerintem. :)


A szem lealapozása után egy fehér alapot adtam a szemnek, hogy a színek még élénkebbnek tűnjenek majd. Ezután középre feltettem a narancssárgát, két oldalra pedig a rózsaszínt és ezt összemostam. Ilyen élénk színű szemhéjpúderek hiányában én egy narancs, rózsaszín és vörös arcpírt használtam, ami a fehéren, több rétegben felvíve kellően pigmentált lett. A mélyítővonalba egy halványabb rózsaszínt satíroztam el egy nagyobb fajta, ferde satírecsettel. Az alsó szempilláim tövébe egy szép, halványlila árnyalat került, hogy még inkább ragyogjanak a színek egymás mellett. A felső pillák tövébe és az alsó vízvonalra fekete tusvonalat húztam, az erős kontraszt érdekében. A szempilláimat ívesen kifestettem fekete spirállal.   

Az arcom többi részét a szokásos módon sminkeltem ki. Az orcákra rózsaszín került, a számra pedig egy nedves hatású, barackos Catrice ajakbalzsam, hogy még hamvasabbnak tűnjön az egész összhatásában. :) 







You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images