A tökéletes pink rúzs - Astor 103 Peachy pink - teszt

6:00

Mindenki keresi a tökéletest. Nem csak a párválasztásról mondható ez el, hanem a világon minden másról is. Hiszen miért is érnénk be kevesebbel?! :) 

Régóta epekedek már egy gyönyörű pink rúzsért, de eddig sehogy sem akart a kezembe akadni. KM-en a sminkeket nézegetve mindig azok a képek tetszettek meg, amin valaki a Maybelline-nek a Pink Pearl nevű árnyalatát viseli, de a drogériában hiába vizsgálgattam már számtalanszor, mégsem fogott meg. 

Egyik nap teljesen céltalanul tértem be a DM-be (na jó, kicsit talán a hideg elől menekülve), aztán szokásomhoz híven minden sminkes állványt végigvizslattam. De semmi. Már majdnem menni készültem, mikor a különpakolt termékeknél megláttam egy rózsaszín darabot. 
Astor Moisturizing lipstick 103 Peachy pink. -olvastam.
Egy Astor cuccom sincs. Csak kíváncsiságból kinyitottam és lám, ott volt előttem álmaim rózsaszín rúzsa. Talán ezt egy kicsit drámaibban írtam le, mint ahogy az valójában lezajlott, de tény, hogy igazán megfogott. Kipróbáltam, majd kerestem egy bontatlan csomagolásút és rögtön a kosaramban landolt. Szerintem sosem döntöttem még el ilyen gyorsan, hogy megvegyek-e egy sminkterméket. Már a boltból kijőve felkentem magamra és hirtelen rózsaszínnek láttam a világot is...:)



És miért ez a tökéletes (számomra)?

A színe egyszerűen mesés. Nem túl kirívóan élénk, de nem is az a fajta természetes pink, amit ha felkenek, nem is látszódik, hogy ki lennék rúzsozva. Nagyon jól hidratál, krémes az állaga és tartós is, pedig nekem nem szoktak sokáig tartani az ilyen nedves hatású rúzsok. A számat helyrehozza nyomban, ha ki van száradva. Az illata kellemes, olyan édes-púderes, mint a Rimmel rúzsoké. Szép fényes, de szerencsére nincsenek benne csillámok.  Az Astor honlapja szerint SPF20-as és anti aging. És ami még megfigyelhető, hogy nagyobbnak tűnik az ajkam tőle. :)

A hátránya, hogy egy idő után beleül a redőkbe, de ez javítható. A csomagolása szerintem nem a legszebb: lehetett volna elegáns arany színű, mint a belseje, de ez a fehér műanyag egy kicsit tönkrevágta a luxust. Ja és rettentő sok összetevőből áll, akit érdekel, az a KM-en átnézegetheti, hogy mikből. 

1999 Ft-ért vettem a DM-ben. (Talán akciósan.)




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images