Pink spring

6:00

Mostanában rátértem megint a legklasszikusabb kombinációra, így elhagyva az erős szemfestést, csak egy élénk rúzst és egy cicás tusvonalat dobok fel. Ezen a tavaszon nálam a pink és narancs rúzsok a legkedveltebbek, ezért még ha nincs is kiemelkedően jó kedvem, egy kis színterápiával megoldom. :)



A számat először kontúroztam, ezután kifestettem ezzel az élénk rózsaszín ajakrúzzsal.




A mélyítővonalba a Terra Naturi mulberry árnyalata került, ami egy barnás-rózsaszínes-halványlilás-'megnemmondom' milyen árnyalat. Szerintem remekül működik egy fényes szemhéjpúderrel, ezért most a Catrice absolute nude paletta 2. árnyalatával kombináltam, ami szintén egy rózsaszínes-csillogó natúr szín. A belső szemzugba került az aranyfényű, vanília színű szemhéjpúder, hogy még nyíltabb legyen a tekintetem. Ezt egy viszonylag vastag és igencsak íves tusvonallal párosítottam, kifestve az alsó vízvonalat is, majd a felső pillákat spiráloztam csak.  




Felhasznált termékek: 

Arc:
Rimmel matt BB krém 9 az 1-ben, spf 15, light
Manhattan clearface powder pearls, 3 
Catrice camouflage krém -tégelyes korrektor, 010 ivory

Szem:
Catric velvet matt szemhéjpúder, 010 vanillaty
RdL young tusfilc, fekete
Miss sporty pump up booster szempillaspirál
Terra naturi mono szemhéjpúder, 02 mulberry
Catrice absolute nude paletta, 2. szín

Szemöldök:
Catrice szemöldökápoló készlet

Száj: 
Manhattan X-treme last & shine tartós ajakrúzs, 54P
Essence szájkontúr ceruza, 15 honey berry






You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images