Hétköznapi luxus a L'oreallal

6:00

Egy csipetnyi luxust megengedhet magának minden nő a hétköznapokban is, és ehhez csak néhány dologra van szükségünk. Egy vörös rúzs, egy erős, nőies parfüm, mely egybeolvad a személyiségünkkel és egy-két kifinomult ékszer. Ezek az apró részletek hatalmas önbizalmat tudnak adni és garantáltan pozitív hatással lesz az egész napunkra. 


A mai posztban a jelenlegi egyik kedvenc rúzsomat tárom fel Nektek. Régóta epedeztem érte és szerencsére ez a vágy nem hagyott alább, miután megszereztem, hiszen egy csodás darabról van szó. És nem másról beszélek, mint a L'oreal Exclusive Collection Color Riche ajakrúzsról. 

Küllemre is maga az elegancia! Ezt sugallják a formával, az arany színnel és a fekete gumi/bőr hatású, matt borítással. Biztos vagyok benne, hogy a rúzs megalkotásakor nagy gondot fordítottak erre, de emellett hogy még inkább szerethető legyen a vevők számára, egy kellemes illattal is társították. 

A rúzs különlegessége, hogy különböző bőr és hajtónusú sztárokhoz passzintották az árnyalatokat, így a hétköznapi ember is könnyebben megtalálhatja a hozzá legjobban illő színt. Legyen az a nude vagy a vörös vonala a kollekciónak. 

Habár szerintem a kollekció mindegyik tagja gyönyörű, a rikító rózsaszínen át a tűzpirosig, én az Eva'-s pure redet választottam, mert úgy gondoltam, hogy szükségem van egy hétköznapiasabb vörösre is. Nem is lőttem vele mellé, hiszen nem az az igazán feltűnő, démoni vörös, hanem egy kicsit könnyedebb, rezes árnyalat.  Fantasztikusan pigmentált és pont ezért nem a legegyszerűbb vele dolgozni, mert ha elrontjuk, akkor rögtön befogja a bőrt. Érdemes előtte kontúrozni, hogy az adjon egy kis támpontot. Azonban, ha az állagát tekintjük, akkor pedig a felvitele szuper, mert egy krémes, matt rúzs, ami egyenletesen oszlik el az ajkakon és nem csíkozódik. 

A tartóssága szempontjából nálam tökéletesen teljesít, ha vigyázok rá, akkor az ivást is túléli hosszú órákon keresztül. Viszont vigyázni kell arra, hogy eléggé szárít. Számomra ez nem probléma, mert a szépsége megmarad, viszont még tartósabb lesz, de sokatoknak ez gondot okozhat, így hasznos, ha előtte hidratálunk. 

Nálam abszolút csillagos ötös ez a termék, így ha másnak is felkeltettem az érdeklődését, akkor mindenképp tekintsétek meg a drogériában! Ha pedig tetszik, akkor be is szerezhetitek kedvező áron a Joy-napokon! :)

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Egy rúzs igazán öltöztet! Ha az ember megtalálja a hozzá illőt mintha a személyiségét egészítené ki vele. :)
    Én is rá találtam álmaim rúzsára...Epedezek érte nap mint nap. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Catrice Ultimate Stay ajakrúzsa a 070-es Plum & Base árnyalatban.
      Annyira bele vagyok szerelmesedve hogy elképesztő. De eddig ez az árnyalat minden üzletben csak teszterként volt jelen. De egyszer úgy is az enyém lesz. :)

      Törlés
    2. Hát ez felháborító! Ne is add fel a keresését, mert nekem megvan és aww, imádom, fantasztikus! Ez a smink is azzal készült: http://zoara.blogspot.hu/2015/06/makeup-of-day-1-nails.html

      Törlés
    3. Ettől most csak még jobban akarom! :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images