Randevú a bükkfa árnyékában - smink és fotónapló Tapolcáról

6:00

Miskolci lány lévén a bemutatnék Nektek egy szép kiránduló és randevúhelyet. Ez nem más, mint Miskolctapolca, ahol ma pontosan 1 éve és 10 hónapja én is összejöttem a barátommal. Egy séta után megpihenve itt csattant el az első csókunk, ezért is járunk vissza minden évszakban legalább egyszer. Na meg a környezetért! Nagyon megnyugtató, erdős környezet, így a pihenni és romantikára vágyók kedvenc helye.


Először lássuk a sminkemet és aztán jöhet pár tapolcai kép és az outfitem részlete.

Nem akartam túlzásba vinni a készülődést, és erős vagy színes szemfestést készíteni, mert mint a legtöbb fiúnak, a barátomnak is a természetesség jön be. Így kettőnk középútja egy ilyen kis naturális, de bájos és egyszerű makeup. Semmi cicoma, csak egy fekete tusvonal, íves szempillák és bronzos/kontúros arc. A számra pedig egy barackszínű rúzs került, ami alig észrevehető. Tetszett is neki a végeredmény. :) Ja és ami a legfontosabb-GYORS! :D



A mélyítővonalba még satíroztam halvány barnát is, ami megemeli a szemhéjat és rásegít még a cicás ívekre


És most bemutatom, hogy miért szeretem Tapolcát...:)

A park közepén található egy tó, ami tele van óóóóriási és minipici halakkal, kacsákkal és hattyúkkal, akiket lehet táppal is etetni. Illetve most láttunk siklót is, előző alkalommal pedig egy teknősbékát, aki nagyon sunyin ráharapott a békára. 
Láttatok már ilyen merőlegesen hattyút? :D Nekem ezt muszáj volt megörökíteni, mert annyit röhögtem rajta... Szerintem lehetne ez a kép az év természetfotója.
Az outfitem egy kényelmes és romantikus türkizes nyári ruha, amin kis flamingók vannak. Fekete combzokni és sétálgatásra alkalmas tornacipő. Ja és egy fekete kardigán most még kellett. 

A hegyes, erdős vidék közepén a tó, ahol csónakázni és vízibiciklizni is lehet. A tó közepén pedig egy szökőkút. Illetve itt van a Barlangfürdő, ahová életében legalább egyszer mindenkinek kötelező eljönnie!
...És persze ilyenkor a összebújós kép sem hagyható el...:) Imádom Őt.

A virágoskertek mindig szépen vannak gondozva és gyerekkorom kedvenc virága az éke.
Az ásványgyűrűm engem mindig a természetre emlékeztet... Valószínűleg ezért volt szerelem első látásra. 
A vízi élővilág mellett pedig rengeteg barátságos mókussal találkozhatunk, szóval ha arra járnátok, legyen a zsebetekben egy kis dió vagy mogyoró és akkor egész közel is csalogathatjátok magatokhoz.

És hogy miért érdemes még ellátogatni?

- biciklizhetünk vagy görkorizhatunk a tó körül
- van egy hatalmas játszótér a gyerekeknek
- kalandtúrapark
- király bobpálya az erdős részben
- a büfékben ehetünk, ihatunk, ami bár nem a legjobb, hozzátartozik a tapolcai hangulathoz
- vattacukor!
-szoktak lenni bódék is, vagy zenélnek az indiánok.
- vagy csak kijöhetünk egy könyvvel, hogy nyugodt környezetben lehessen olvasni

Ki járt már itt? :) Van köztetek miskolci? 

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Ezen a merőleges hattyú dolgon szakadtam a röhögéstől

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye...:) Én csináltam róla vagy 10 képet. :D

      Törlés
  2. Olyan furcsa ismerős arcokra találni a blogvilágban. Emlékszek rád a Bársonyból :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nocsak! És ki lapul a Bree név mögött? :) Nézegettem a blogjaidat, de sajnos nem nagyon találtam rólad képet, amiről rájöhetnék. :(

      Törlés
    2. Nemhiszem, hogy rémlenék. Nekem nagyon jó az arc memóriám, plusz nem véletlenül vagyok "arctalan meg névtelen". Valamint azokban az években kicsit...darkosabb volt a kinézetem :DD a stílus változott, de a zenei ízlés maradt. https://www.instagram.com/p/BJppeD7BqMx/?taken-by=worldofbree Talán ez az egyedüli instás kép az, amin látszik a fejem is.

      Törlés
    3. Szerencsére nekem is jó az arcmemóriám, ha a név nem is...:) Ha minden igaz, akkor Brigi vagy és kettővel alattam jártál, tesóm évfolyamába?! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images